Students become citizens

20-02-2020

El projecte “Students Become Citizens”, co-finançat per la Unió Europea, té com a principal objectiu el foment d’una educació ciutadana activa. A través de l’intercanvi de bones pràctiques entre cinc instituts de països diferents (a banda d’El Calamot, participen quatre centres de Bèlgica, Dinamarca, Itàlia i Noruega) es pretén impulsar el respecte envers la diversitat, la cooperació, la igualtat, la solidaritat i el diàleg com a part fonamental de la coexistència.

I ahir a la tarda vam tenir la gran sort de rebre la visita d'uns quants estudiants que participen en aquest programa. Els nostre alumnat va poder compartir experiències amb nois i noies de diferents parts d'Europa. Us recordem que la nostra escola ja participa al programa "Sharing to Learn", on alumnes de l'Institut Calamot ens ensenyen l'anglès d'una manera entretinguda un cop a la setmana.