S'acaba el curs 2021-22

23-06-2022

Ahir dimecres va ser el darrer dia del curs 2021-22, un curs on mica mica hem anat recuperant aquella normalitat que havíem perdut degut a la pandèmia. Com cada any, l'últim dia de curs és un dia especial, un dia de celebració per la feina feta des del setembre fins al juny.

Tot i que la pluja ens va voler complicar la cloenda, vam poder fer a l'aula de dansa el nostre tradicional ball conjunt, on va participar tot l'alumnat i l'equip docent. També hi va haver temps per fer la graduació de l'alumnat de P5 i perquè els tutors i tutores del Cicle Superior acomiadessin com cal als nens i nenes de 6è. Si no et vols perdre ni un sol detall, només has d'entrar a la nostre galeria d'imatges.

Ara tocar descansar i preparar el nou curs escolar, per poder superar tots els reptes que ens proposem.

Bon estiu a tothom!!!