Queda't a casa!

01-04-2020

Com ja sabeu, aquests dies ens trobem en una situació excepcional degut al virus Covid-19. Des de l'escola Juan Salamero, l'únic que podem fer es seguir les recomanacions dels experts i quedar-nos a casa, amb la intenció de que tot això passi el més aviat possible. També volem donar molts ànims a totes aquelles persones que estan patint amb aquesta situació. I tampoc volvem oblidar-nos de totes aquelles persones que continuen treballant en aquests moments tan complicats: el personal sanitari, venedors, policies, transportistes, etc... Moltíssimes gràcies a tots!

No sabem quan tornaran les classes, però el que sí sabem es que us trobem molt a faltar i el que volem és que les classes tornin el més aviat possible, perquè això significarà que aquest malson ha acabat.

Per últim, i no per això menys important, volem enviar una forta abraçada i el nostre més sentit condol a l' Angy, la Chabeli i el Manuel; que per desgràcia han perdut al seu avi, el senyor Paulino, un gran home al que trobarem a faltar a les 5 de la tarda a la porta de l'escola.

No t'oblidarem!