Posem el punt i final al curs 2017-18

27-06-2018

Sembla que fos ahir quan entràvem per la porta i ens tornàvem a veure les cares. Alumn@s, par@s i mestr@es ens retobàvem per iniciar un nou curs que acaba de finalitzar. Un curs on hi ha hagut moments molt bons, moments per recordar.

I com sempre, per posar el punt i final, hem realitzat el festival de final de curs, on hem fet l'acomiadament de 6è i de P5. Els més petits deixen el parvulari per començar una nova i il·lusionant etapa. Els de 6è, deixen la nostra escolar per passar a l'institut. Sense cap mena de dubte, és el moment més emotiu del dia. Llàgrimes de felicitat i de pena, llàgrimes que recorden tots els anys que han estat aquí.

Però no és un adéu. És només un fins aviat. L'Escola Juan Salamero sempre tindrà les portes obertes per a tots vosaltres. Gràcies per tot el que ens heu aportat.

Nosaltres fem un punt i seguit. Al setembre ens tornem a veure. Ara és temps per gaudir de les vacances. Temps per desconnectar, relaxar-se i agafar forces per tornar amb la mateixa il·lusió cada cop que s'inicia un nou curs.

Bones estiu i bones vacances!!!