·  TEL. 936 623 450 · EMAIL a8017505@xtec.cat

Notícies

La nostra aula multisensorial, una de les guanyadores als Premis de Qualitat Educativa (GiPec)

13-06-2019

Com cada any, es va realitzar la Festa de l'Educació de Gavà, que per tercer any consecutiu es va celebrar als jardins de la Torre Lluch.

La nostra escola va presentar el projecte "Entenem el món a través dels sentits", projecte que ha resultat un dels guanyadors dels Premis de Qualitat Educativa (GiPec). Els altres projectes guanyadors, als quals aprofitem per felicitar, han estat "l'Erasums: Young explorer among european friends nature" de l'escola Jacme March i "la Setmana de la igualtat", projecte de l'AMPA de l'escola Marcel·lí Moragas.

"Entenem el món a través dels sentits" és un projecte d'innovació pedagògica que es focalitza en la creació d´una Aula Multisensorial única i adaptada a les necessitats de la nostra escola.

Espai màgic que potencia i maximitza els propis sentits, en l'adquisició d´entendre el nostre món com una barreja de sensacions de llum, sons, olors, gustos i experiències tàctils; millorant les condicions de vida dels nostres alumnes i propiciant la focalització de l'atenció, el seguiment, la motivació i la relaxació.

Amb la finalitat d'oferir estímuls controlats amb un doble objectiu: adquirir tot tipus d´aprenentatges a través del descobriment i desenvolupar el màxim potencial de les habilitats escolars, socials i intel·lectuals.

Xarxes socials: