Inici del curs 2019-20 amb la visita de l'alcaldessa!

17-09-2019

Les vacances han passat volant i el curs 2019-20 ja és aquí. Després d'unes setmanes de relax que ens han servit per carregar bateries, tornem a ser aquí amb la mateixa il·lusió de sempre. I si al curs passat vam tenir moltes novetats, aquest curs en tindrem més. Però no us les explicarem totes ara, eh?

Parlant del primer dia de curs, el passat dia 12 de setembre, hem de dir que vam rebre una visita molt especial. I és que l'alcaldessa Raquel Sánchez va venir acompanyada del seu equip i ens va desitjar un bon curs en l'acte inaugual que vam fer al gimnàs.

Des de l'escola Juan Salamero, volem donar les gràcies a l'alcaldessa per la seva visita i també us convidem a tots i a totes a visitar la nostra escola per conèixer les novetats que hem anat introduint. Alguna d'elles us deixarà... BOCABADATS!