·  TEL. 936 623 450 · EMAIL a8017505@xtec.cat

Eleccions a la nostra escola

29-09-2022

Durant aquest mes de setembre hem realitzat un projecte a tota l'escola sobre la democràcia. A cada cicle hem tingut candidats i candidates que s'han presentat per a ser els delegats o les delegades de classe. Han format equips, han fet el seu programa electoral i han fet la seva campanya electoral per convèncer els seus votants.

Després d'una jornada de reflexió on tots els votants ho han tingut difícil per prendre una decisió, avui hem realitzat les eleccions que han estat un èxit a nivell organitzatiu i de participació!

Comentar també que el delegat i la delegada del Cicle Superior seran els representants de la nostra escola al Consell d'Infants, un espai on l'alumnat de les escoles i dels instituts de Gavà portaran propostes dels seus companys i companyes per millorar la nostra ciutat, Gavà.

Visca la democràcia!

Xarxes socials: