·  TEL. 936 623 450 · EMAIL a8017505@xtec.cat

Celebrem el Festival de Nadal per tancar l'any 2019

26-12-2019

Una de les tradicions que més il·lusió ens fa es la celebració del Festival de Nadal, que serveix com a cloenda del primer trimestre. Les mares, els pares i més familiars dels nostres alumnes acudeixen a l'escola amb ganes de veure les actuacions.

Aquest any hi ha hagut actuacions on els nostres nens i les nostres nenes han ballat i cantat cançons nadalenques, però hi ha hagut una novetat molt important! I és que al desembre hem fet un projecte sobre el Cap d'Any als diferents continents. Hem fet 5 grups amb nenes i nens de P3 fins a 6è i cada grup ha treballat un continent. I per posar la cirereta al pastís, cada grup ha preparat un ball típic gràcies al Jordi, el nostre nou professor de dansa al qui aprofitem per donar-li la benvinguda a la nostra estimada escola.

El 2019 ha estat un any d'importants canvis a la nostra escola: l'aula multisensorial, la ràdio, noves aules, canvis al pati, etc... Al 2020 l'únic que li podem demanar és que les coses ens continuin anant com fins ara.

L'Escola Juan Salamero desitja que passeu un Bon Nadal i unes Bones Festes en companyia dels vostres familiars i éssers estimats. I també volem que al 2020 tots els vostres desitjos es facin realitat.

Bon Nadal!!!

Xarxes socials: